Rabu, 10 Oktober 2012

❤ jiwa kacau ❤

assalamualaikum...

malam ni nak update sal jiwa minah budu kacooooo..apa sebabnya..kerajaan mesia telah mengurangkan subsidi budu.....itu yang buat jiwa budu kaco ( x der maknanya muaheheh ) x der kaitan pon ngan kerajaan mesia okeh...

hari berganti hari preparAtion satu pon x buat..kad belom setle, baju pon belum....brg nikah belum....apa kenanya dengan diri minah budu nim yer..ntahla...tgok org lain macam hepi jer menanti hari bahagia..tapi minah budu??? kenapa dengan aku??? entahla tiada jawapan untuk itu..apa yang aku harapkan semuanya berjalan dengan lancar..apa yang aku harapkan juga pilihan yang aku buat ini adalah tepat untuk aku..aku hanya mampu berserah padamu ya ALLAH....AKU JUA MENGHARAPKAN SEORANG IMAM membimbing aku ke arah kebaikan menuju ke syurga.....seorang imam yang dapat memimpin makmumnya dengan sebaiknya......aku juga berharap peluang yang diberikan kepadanya digunakan sebaiknya.......tiada lagi pengkhianatan dalam perhubungan suci ini..menghargai diri ini dengan sebaiknya..aku hanya mampu berdoa kepada tuhan supaya dipermudahkan urusan untuk membina masjid ini.dan supaya bakal imamku membimbingku ke syurga......

ya ALLAH tenangkan hati hambamu damaikanla jiwa ini ya ALLAH..........HILANGKAN LAH SEGALA kekusutan yang melanda jiwa ini ya ALLAH..andainya DIA  untukku kau kurniakanlah kami kebahagiaan hindari kami sebarang cubaan yang boleh melemahkan jiwa hambaMU ini ya ALLAH......PERmudahkan urusan kami ya ALLAH.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan